بنیاد اسراء توجه ویژه‌ای به رسانه دارد

معاون رسانه بنیاد اسراء گفت: در بنیاد رسانه در بالاترین سطح دیده شده ازاین‌جهت این توجه صورت‌گرفته است چرا که حضرت آیت‌الله جوادی آملی خودشان توجه ویژه به رسانه دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کوچکیان ظهر امروز در نشست خبری تولیدات فرهنگی - رسانه‌ای سال ۱۴۰۰ بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء که در سالن جلسات این بنیاد در قم برگزار شد؛ اظهار داشت: در بنیاد، رسانه در بالاترین سطح دیده شده ازاین‌جهت این توجه صورت‌گرفته است، چرا که حضرت آیت‌الله جوادی آملی خودشان توجه ویژه به رسانه دارند.

وی با بیان این که رسانه در بنیاد جایگاه ویژه دارد، ابراز داشت: تمامی آثار ایشان به‌صورت تصویری در بایگانی بنیاد وجود دارد که در واقع عقبه علمی بنیاد است.

کوچکیان افزود: در سالیان گذشته جزو اولین مراکزی هستیم که در این حوزه فعال بودیم و با اضافه‌شدن کتاب صوتی زنجیره تولیدات ما تکمیل شد که ادامه‌دار خواهد بود

وی با بیان این که در سطح جهانی بیش از ۵ درصد آثار مکتوب به‌صورت صوتی ارائه شده، ابراز داشت: کتب صوتی قابل‌فهم‌تر ارائه می‌شوند و لحن دل نشینی دارند.

کوچکیان خاطرنشان کرد: علاوه بر این کتاب‌های صوتی یک کتاب گویا تحت عنوان احیای تفکر دینی تولید شده که معادل متنی ندارد و سخنرانی‌های حضرت آیت‌الله‌ جوادی آملی در این موضوع است.

معاون رسانه بنیاد اسراء تأکید کرد: این کتاب مجموعه سخنرانی حضرت آیت‌الله‌ جوادی آملی با موضوع احیای تفکر دینی است که پس از فصل‌بندی به‌صورت یک کتاب گویا، تنظیم و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6004
نظرات شما