نماینده مجلس: مردم در دور دوم سفرهای استانی نتیجه مصوبات دولت را می‌بینند

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به نکات برجسته دور اول سفرهای استانی گفت:‌ مردم در دور دوم سفرهای استانی ثمرات مصوبات دولت را خواهند دید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،کیومرث سرمدی عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت در یک سال گذشته به تمام استان‌های کشور سفر کردند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مردم قرار گرفتند.

وی افزود: پیش از سفرهای استانی در دور اول، از چند روز قبل مشکلات و مسائل استان توسط تیم کارشناسی مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گرفت و در جریان سفر رئیس‌جمهور تصمیمات لازم برای رفع مشکلات اتخاذ می‌شد که این اقدام و به طور کلی این نوع سفرهای استانی اقدامی جدید و تازه بود.

این نماینده مجلس یازدهم تصریح کرد: یکی دیگر از نکات برجسته در سفرهای استانی رئیس‌جمهور این بود که طرح جدیدی کلنگ‌زنی نشد و اولویت آقای رئیسی در این سفرها تکمیل طرح‌های نیمه تمام بود. 

سرمدی خاطرنشان کرد: مصوبات سفرهای استانی بخشی اجرایی شده و بخشی دیگر نیز در ادامه مسیر، اجرایی خواهد شد که ما منتظر اجرایی شدن هرچه زودتر این مصوبات هستیم.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به در پیش بودن دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: دور دوم سفرهای استانی بی‌شک تکمیل‌کننده سفرهای دور اول است و ما منتظر ثمرات هرچه‌ بیشتر و بهتر دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت هستیم.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6034
نظرات شما