مسئول قرارگاه جهادی شهید همت خبر داد:

قهرمانی تیم قم در مسابقات فوتسال خردسالان در قم

مسئول قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی شهید همت گفت: در مسابقات فوتسال خردسالان شهدای محله همت قم تیم فوتبال پاسارگاد قم به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، محمد کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به برگزاری مسابقات فوتسال شهدای محله همت قم که به مناسبت دهه فجر صورت گرفت، اظهار داشت: در این مسابقات ۱۰ تیم از استان های همدان، تهران، البرز، اصفهان و قم شرکت کردند که در طی دو روز  با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در این مسابقات که با رعایت تمامی استانداردهای لازم برگزار شد تیم‌ها در رده خردسالان مقابل همدیگر قرار گرفتند.
کرمی با بیان این که این رقابت‌ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد، افزود: برنامه‌ریزی، اسکان و برگزاری مسابقات زیر نظر قرارگاه شهید همت انجام شد که رضایتمندی تمامی تیم‌های شرکت‌کننده را به همراه داشت.


وی ادامه داد: هفت تیم از چهار استان و سه تیم از قم در این مسابقات شرکت کردند که در نهایت تیم‌های پاسارگاد قم، ایرانمهر کرج و پارسه تهران به ترتیب به مقام قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی مسابقات رسیدند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8487
اخبار مرتبط

نظرات شما