بانوی طلایی دوومیدانی: رقبای قدری در ماده ۸۰۰ متر داخل سالن آسیا نداشتم

دارنده مدال طلای ماده ۸۰۰ متر داخل سالن آسیا گفت: اگر در این ماده رقبای بهتری همچون چین، ژاپن و هنگ‌کنگ حضور داشتند می‌توانستم رکورد بهتری بزنم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، تکتم دستاربندان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص کسب مدال طلای در دو ۸۰۰ متر در مسابقات دوومیدانی داخل سالن آسیا به میزبانی تهران اظهار کرد: در این مسابقات توانستم نتیجه زحمات شبانه روزی و همچنین مربی خودم (همایون همتی) را با کسب مدال طلا به بهترین شکل ممکن جبران کنم و با ثبت رکورد ۲:۹.۱۷ دقیقه ۳۲ صدم ثانیه رکورد قبلی خودم را نیز ارتقا بخشم.

وی افزود: در این ماده رقبای خوبی از کویت و قزاقستان نیز حضور داشتند، با این وجود توانستم طلایی شوم. سطح مسابقات دوومیدانی تهران بسیار بالا بود و رقابت تنگاتنگی بین همه دوومیدانی‌کاران وجود داشت.

ملی‌پوش طلای دو ۸۰۰ متر داخل سالن آسیا عنوان کرد: میزبانی این مسابقات در مجموعه آفتاب انقلاب خیلی عالی بود و باید از مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی برای این میزبانی تشکر کنم. این مدال طلا را مدیون مبینی و بعد مربی خود هستم. روزهای سختی داشتم و تاجایی که توانستند امکانات را فراهم کردند تا در اردو باشم.

وی گفت: تمریناتم در این مدت خیلی خوب بود و باید رکورد بهتری می‌زدم اما شرایط جوری بود که در ماده ۸۰۰ متر رقبای قدرتمندی نداشتم و اگر در این ماده رقبای بهتری همچون چین، ژاپن و هنگ‌کنگ حضور داشتند می‌توانستم رکورد بالاتری بزنم. امیدوارم فدراسیون حمایتم کند تا به مسابقات برون مرزی اعزام شوم و رقابت خوبی داشته باشم تا بتوانم رکوردم را بزنم و به المپیک نزدیک شوم.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8579
اخبار مرتبط

نظرات شما