قطعی آب شهرکرد بدون اطلاع‌ قبلی/ مدیرعامل آبفا: منتظریم آب مخزن افزایش یابد

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری در خصوص قطعی آب مناطقی از شهرکرد گفت: منتظریم تا آب مخازنی از جمله تهلیجان ارتفاع بگیرد تا آبرسانی به مناطق بالا دست مثل میرآباد انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بر اساس گزارش‌های رسیده آب بسیاری از مناطق شهرکرد از بعداز ظهر امروز بدون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی قبلی قطع شده و موجب ایجاد نارضایتی مردم در این خصوص شده است.

قدرت الله بیگلری مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: به دلیل مصرف بالای آب در شب عید نوروز و از آنجایی که آب تولیدی در مقایسه با آب خروجی و مصرفی بسیار پایین است، در مناطق بالا دست شهر قطعی آب داریم.

مدیرعامل شرکت آبفای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: معمولا وقتی تحویل سال در انتهای روز باشد و از آنجایی که مردم تمایل دارند در ساعت‌های انتهایی اقدام به استحمام کنند و با توجه به شرایط خاص آبی در این سال، یک مقدار مخازن جواب‌گو نیستند.

وی افزود: با توجه به شرابط حاد آب و یخ‌زدگی و ارتفاع بیش از ۱۰ متر برف و عدم ذوب آب، دبی آب به حداقل رسیده با این حال حدود ۱۵۰ لیتر بر ثانیه آب به سمت شهرکرد سرازیر می‌شود.

بیگلری اشاره کرد: منتظریم تا آب مخازنی از جمله تهلیجان ارتفاع بگیرند تا آبرسانی به مناطق بالا دست مثل میرآباد انجام شود.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1421
کلیدواژه: شهرکرد قطعی آب
نظرات شما