تحریم صداوسیما با شکست مواجه شد/ دهن کجی بازیگران و ورزشکاران به آقای بازیگر!

کمپین تحریم صداوسیما که توسط پرویز پرستویی راه اندازی شده بود، در نطفه خاموش شد، هنرمندان و ورزشکاران نشان دادند که وقتی می گویند فرزند تلویزیون هستند تنها یک شعار نیست و هرگز خانواده خود را تنها نمی گذارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،

 


به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند روز قبل پرویز پرستویی بازیگر کهنه کار سینما، تئاتر و تلویزیون در اعتراض به تصمیمات مدیریتی در مورد عادل فردوسی پور و تغییراتی که قرار است در برنامه نود به وجود بیاید در پیج شخصی اینستاگرام خود عکسی از علی فروغی مدیر جوان شبکه 3 سیما منتشر کرد و ذیل آن طومار بلندی نوشت که هنرمندان و ورزشکاران را به تحریم صداوسیما جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

 

 

 

 

این دعوت در شرایطی صورت گرفت که همه بازیگران این مرز و بوم آرزوی حضور در تلویزیون را داشته و دارند چرا که می دانند پر مخاطب ترین رسانه غیر از تلویزون نیست و سینما که این همه به آن افتخار می کنند و پز آن را می دهند نیز هرگز به اندازه تلویزیون مخاطب نداشته و نتوانسته که یک بازیگر را به وسعت رسانه ملی به مردم معرفی کند و دیده شود.

 

در این مسیر در ویژه برنامه های تحویل سال، در شبکه یک محمد اصفهانی خواننده و حاج کاظم کبیر ، حامد همایون و حجت اشرف زاده خواننده، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران، صغری خانی، نورالدین توسلی، یوسف اصلانی و نرگس کلباسی از چهره های مردمی سال ۹۷ از مهمانان بخش ویژه برنامه علی ضیا بودند. ۲۸ اسفند نیز ویژه آخرین برنامه فرمول یک روی آنتن رفت و در این برنامه نیز مهمانان مختلفی به استودیو رفتند. حمید سوریان و حسن رحیمی کشتی گیر، رضا شفیعی جم بازیگر، عادل و میعاد مالداران دو برادر کوچک خواننده به همراه خانواده و عصمت احمدیان از چهره های مردمی سال ۹۷ مهمان برنامه ضیا بودند.

 

همچنین در ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه 3 سیما که توسط احسان علی خانی اجرا شد، امین حیایی و آریا عظیمی نژاد حضور پیدا کردند؛ امین حیایی که از هنرمندان سرشناس و با سابقه کشورمان است با اشاره به صحبت های پرویز پرستویی علیه صداوسیما گفت برخی دوستان گلایه کردند که چرا به تلویزیون می آییم و می خواستند که آن را تحریم کنند اما ما به احترام ملت شریف ایران به تلویزیون می آییم و برای آن ها کار می کنیم.

 

در شبکه پنجم سیما نیز مهران غفوریان، حمید استیلی، احمد رضا عابدزاده و استاد اسدی چهره های شناخته شده ای بودند که در ویژه برنامه تحویل سال نو با اجرای حمید گودرزی مقابل دوربین ها حاضر شدند.

 

میلاد کی مرام و امیرحسین آرمان از بازیگران جوان و پرکار این روزهای سینما و تلویزیون نیز در ویژه برنامه نوروزی شبکه 2 حضور پیدا کردند و این تنها تعدادی از هنرمندانی است که بعد از به راه انداختن کمپین تحریم رسانه ملی توسط پرویز پرستویی، به تلویزیون آمدند و ثابت کردند که صداوسیما برای مردم است نه برای شخص و کسی نمی تواند آن را تحریم کند، رسانه ملی همیشه با مردم همراه و در کنار آن ها بوده است، نه به تلویزیون یعنی نه به مردم، چرا که بیننده تلویزیون همین مردم هستند و این مردم هستند که به تلویزیون هویت بخشیده و سپس هنرمندان را به وجود آورده اند.

 




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/1890
نظرات شما