سوتی عجیب «ایسنا» در موضع‌گیری علیه یک فیلم «ضد فتنه»!

اقدام عجیب مقام وزارت اطلاعات این سؤال را در ذهن بوجود می‌آورد که چرا یک مقام اطلاعاتی – بر فرض صحت ادعا - باید با نمایش فیلمی مخالفت کند که ضد انقلاب نیز نسبت بدان دارای کینه است؟ گفتنی است خبرگزاری دولتی ایسنا در دوران فتنه عملکرد سؤال برانگیزی داشت و در بخش فرهنگی خود کاملا با مشی لیبرالیستی برخو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،خبرگزاری ایسنا ادعا کرد که یک مقام وزارت اطلاعات در گفت‌وگو با این خبرگزاری علیه کارگردان و فیلم ضد فتنه« قلاده‌های طلا» موضع گیری کرده است!
 
بنابراین گزارش، این مقام وزارت اطلاعات - بر فرض صحت خبر ایسنا- در حالی دست به موضع گیری یاد شده زد که در شبکه‌های مجازی، ضد انقلاب داخلی و خارج نشین به شکل هماهنگ علیه ابوالقاسم طالبی و فیلمش اقدامات تخریبی صورت داده است. قبلا طالبی در نوشته‌ای از وجود برخی افراد در صدا و سیما برای جلوگیری از نمایش قلاده‌های طلا خبر داده و گله کرده بود.
 
اقدام عجیب مقام وزارت اطلاعات این سؤال را در ذهن بوجود می‌آورد که چرا یک مقام اطلاعاتی – بر فرض صحت ادعا - باید با نمایش فیلمی مخالفت کند که ضد انقلاب نیز نسبت بدان دارای کینه است؟ گفتنی است خبرگزاری دولتی ایسنا در دوران فتنه عملکرد سؤال برانگیزی داشت و در بخش فرهنگی خود کاملا با مشی لیبرالیستی برخورد می‌کند! حالا چطور این خبرگزاری محرم یک مقام اطلاعاتی شده، جای تعجب دارد!


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/310
نظرات شما