سازمان هواشناسی اعلام کرد:
سازمان هواشناسی اعلام کرد: روز یکشنبه (۷مرداد) در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش دما خواهیم داشت. کاهش دما دوشنبه (۸مرداد) در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد. دمای هوای پایتخت در روزهای آتی به ۴۳ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.
در حالی که نهادهای بین‌المللی همچون بانک جهانی و صندوق بین المللی پول همواره رشد اقتصادی کمتر از 3 درصد را در طی سال‌های 2021 تا 2023 پیش‌بینی می‌کردند اما در دولت سیزدهم این شاخص همواره بالای 3.5 درصد بوده است.
از ابتدای سال جاری تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳؛
بانک مرکزی اعلام کرد: از اول فروردین ماه تا ۳۰ تیرماه امسال، ۲۱ میلیارد و ۴۴۵ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی تامین شده است.
دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات:
دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گفت: استفاده از پول رایج کشور در هنگام عقد انواع قراردادها در بنگاه‌های معاملات املاک ضروری است و چنانچه سکه، طلا و امثال آن، ثمن معامله قرار گیرد غیرقانونی بوده و باید قبل از معامله تبدیل به ریال شود و ریال آن از طریق شبکه بانکی مبادله شود.
بررسی معاملات در بازار ارز و طلا نشان می‌دهد هنوز تکلیف این دو بازار مشخص‌ نیست.
یک کارشناس خودرو با بیان اینکه واردات خودروهای خارجی باعث شکستن انحصار بازار خواهد شد، گفت: پس از این اقدام دولت سیزدهم و تصویب و ابلاغ آیین‌نامه واردات خودروهای مدل ۲۰۱۹ به بالا، شاهد کاهش قیمت‌ها هستیم و مصرف‌کنندگان از این موضوع استقبال کردند.
دبیر کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات:
دبیر کارگروه کنترل و تنظیم بازار املاک و مستغلات با تاکید بر اینکه یکی از شرایط پیش‌فروش ساختمان پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی است، گفت: طبق قانون پیش فروش ساختمان، قراردادهای پیش فروش باید در دفاتر اسناد رسمی باید ثبت شود.
از امروز به مدت ۵ روز رخ می‌دهد؛
سازمان هواشناسی اعلام‌کرد که در پنج روز آینده برخی نقاط ۱۱ استان کشور مستعد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهد بود.
سازمان هواشناسی خبر داد:
سازمان هواشناسی در روزهای آینده برای بسیاری از استان‌های کشور بارش رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و تگرگ را پیش‌بینی کرد.
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه در ۵ روز آینده نوار شرقی کشور وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا را تجربه خواهند کرد از وقوع رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در ارتفاعات البرز مرکزی و برخی استان‌ها خبر داد.
نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه خودکفایی در گندم نقش حیاتی در تامین امنیت غذایی دارد، گفت: در سال گذشته، پرداخت مطالبات گندمکاران توسط دولت شهید رئیسی نشان از تعهد ایشان به امنیت غذایی کشور بود که این پرداخت‌ها با استفاده از درآمدهای مالیات انجام شد و به امنیت غذایی کمک کرد.
سازمان هواشناسی امروز (شنبه، ۲۳ تیرماه) ‌برای شمال خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی، ارتفاعات استان‌های مازندران، البرز و تهران رگبار پراکنده باران پیش‌بینی کرد.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/1