یک ظرفیت مغفول مانده برای افزایش سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن طی روزهای اخیر احیا شد. بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی و اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران به امضا رسید قرار است تعاونی‌های مسکن با ظرفیت ساخت یک میلیون واحد مسکونی به این طرح چهار میلیون واحدی اضافه شوند.
طبق اذعان 3 موسسه غربی، صادرات نفت ایران در 3 سال گذشته به بیش از 1.5 میلیون بشکه در روز جهش یافته است که این موضوع خود را در کاهش 37 درصدی فقر مطلق طبق گزارش جدید بانک جهانی نشان می‌دهد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛
سازمان هواشناسی امروز برای بیشتر استان‌های کشور از ساعات بعدازظهر افزایش ابر، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی کرد و از ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه و آغاز بارش‌ها در غالب مناطق کشور به جز نوار شرقی خبر داد.
پیش‌بینی وضع آب و هوا تا ۵ روز آینده؛
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز پنجشنبه -۳۰ فروردین- در برخی نقاط استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان جنوبی رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
مطابق پیش بینی سازمان هواشناسی، هوای هفت استان واقع در مناطق مرکزی و جنوبی کشور امروز (چهارشنبه) با رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت همراه است.
معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی اعلام کرد:
معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی هشدار داد که با توجه به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه حکمرانی ریال، از آنجا که یک طرف معاملات در بازار ارز به تراکنش‌های ریالی ختم می‌شود، احتمال قرارگیری خریداران ارز در زیر چتر مالیاتی بسیار بالا خواهد بود.
با حضور اساتید دانشگاه و صنعت گران؛
همایش بازآفرینی صنایع با هوش مصنوعی با حضور اساتید دانشگاه و صنعت گران در قم برگزار می‌شود.
معاون شرکت شهرک‌های صنعتی قم:
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی قم گفت: استفاده از هوش مصنوعی راهکار مناسبی برای جبران کمبود نیروی انسانی در واحدهای تولیدی استان است.
بازارهای سهام در کشورهای مختلف حساسیت فوق‌العاده‌ای به وقایعی همچون جنگ، درگیری و نااطمینانی سیاسی داشته و عموماً افت معناداری را تجربه می‌کنند، اما پس از برطرف شدن این نگرانی، به روند تعادلی بازمی‌گردند؛
طابق پیش بینی سازمان هواشناسی، رگبار باران به همراه رعد و برق و وزش باد شدید موقتی از امروز (شنبه) اکثر مناطق کشور را فرا می گیرد.
پیش بینی هواشناسی:
سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش باران و برف در اکثر نقاط و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور تا روز شنبه خبر داد.
وزرای صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت در اظهارنظرهای جداگانه از عملکرد بانک مرکزی در تامین ارز واردات دارو، مواد اولیه، کالاهای اساسی و ضروری کشور تقدیر کردند.
رییس‌کل گمرک خبر داد:
رییس‌کل گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام‌کرد: تجارت ایران با ۵۶ کشور عضو سازمان کنفرانس اسلامی در سال ۱۴۰۲ با ۱۹ صدم درصد افزایش به رقم ۶۱ میلیارد دلار رسید.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/1