معاون پرستاری وزارت بهداشت خبر داد:
ایرنا- معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی گفت: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیروهای طرحی بودند استخدام شدند.
معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، سازمان تأمین‌اجتماعی را الگوی مطلوبی برای استقرار پوشش همگانی سلامت در سطح ملی و گستره بین‌المللی سلامت دانست.
چندی پیش بود که وزرای بهداشت و ارتباطات با حضور در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، خبر از امضای آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو دادند. این در حالی است که مردم، داروخانه‌ها و سکوها همچنان معطل ابلاغ آن توسط وزارت بهداشت هستند.
واکاوی بودجه امسال صندوق‌های بازنشستگی
دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۳ درحالی ۱۳۰ همت جهت تأدیه بدهی خود به سازمان تأمین اجتماعی و متناسب‌سازی حقوق و نیز حفظ قدرت خرید بازنشستگان تأمین اجتماعی در نظر گرفته که در بخش اول قانون بودجه، محل تأمین بدهی‌های دولت به سازمان مذکور نقدی یا تهاتر،
ایران در حوزه مالکیت فکری و ثبت اختراعات در جایگاه پنجاه‌ویکم دنیا قرار دارد و سالانه ده‌ها اختراع ایرانی در مراکز معتبر داخلی و خارجی ثبت می‌شوند. با این حال این حوزه خالی از مشکلات و مسائل نیست؛ مسائلی مانند زمان‌بر بودن فرآیند ثبت اختراع، ضعف در تجاری‌سازی محصول و مهمتر از همه نابسامانی حضور مختر
اولین نشست رسمی مسئولان و نمایندگان اداره تجزیه و مبادلات با مدیرکل پست استان قم در سال 1403 برگزار شد.
فرماندار قم با حضور در اداره کل پست استان قم از بخش های مختلف این اداره کل بازدید و از عملکرد پست خاص در ایام انتخابات تقدیر کرد.
مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی که تا جمعه (۳۱ فروردین‌ماه) تمدید شده بود، فردا به پایان می‌رسد.
تصویب «افزایش سن بازنشستگی» و «متناسب‌سازی حقوق‌ بازنشستگان» که در ماه‌های پایانی سال گذشته در صدر اخبار قرار گرفت، برای اجرا نیازمند تخصیص اعتبار بود که با توافق دولت و مجلس مقرر شد در لایحه بودجه امسال ۵۰ همت برای آن در نظر گرفته شود؛
مدیرکل بهزیستی استان قم:
مدیرکل بهزیستی استان قم بر حضور بیش‌ازپیش در بین مردم و برگزاری دیدارها و ملاقات‌های مردمی تاکید کرد.
در شرایطی که پیش‌تر و در برخی از خبرها اعلام شده بود که افزایش مبلغ جرائم راهنمایی و رانندگی از ۲۵ فروردین ماه اجرایی خواهد شد، پیگیری‌های ایسنا حاکی از آن است که تاکنون افزایش مبلغ جرائم به پلیس راهور ابلاغ نشده و همچنان رقم جریمه‌های رانندگی، همان مبالغ قبلی است.
روایت خانواده‌ای که با یک بیماری پدر، دچار مشکلات شده و از حداقل‌های یک زندگی، خوراک و پوشاک محروم شده‌اند و امروز یک سال و نیم است که رنج میهمان خانه‌شان شده است.
روایت مادری که به خاطر اعتیاد شدید همسرش از او جدا شده و به خاطر وام سنگینی که ضامنش بوده مجبور به فروش کلیه می‌شود و امروز با دخترش در شرایط سختی سپری می‌کند.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/3