دارنده ۲ مدال برنز پیکارهای جهانی کشتی فرنگی گفت: در چند وزن شانس مدال المپیکی داریم و محمدعلی گرایی همچنان می‌تواند برای ایران افتخارآفرینی کند.
تیم ملی فوتسال کشورمان از امروز کار خود را در جام ملت‌های آسیا برای پس گرفتن عنوان قهرمانی از ژاپنی‌ها آغاز می‌کند.
مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون سه‌گانه با نظارت آنلاین نماینده فدراسیون جهانی درحالی برگزار شد که در نهایت محمدکاظم حججی به مدت ۴ سال به‌عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.
ورزش ایران در سال ۱۴۰۲؛
روشندلان کاروان ایران در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی سهم ویژه‌ای در تاریخ‌سازی فرزندان ایران در سرزمین اژدها داشتند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: برای این که فوتبال‌مان به استانداردهای لازم برسد، به قوانینی نیاز دارد. بخشی از مقررات توسط سازمان مرتبط یعنی فیفا یا AFC است، بخشی هم توسط فدراسیون ملی تصمیم گیری می‌شود.
کشتی در سال ۱۴۰۲؛
کسب ۲ مدال‌ طلای سنگین وزن کشتی آزاد و فرنگی در پیکارهای قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان، از نمایندگان ایران به عنوان مدعیان جدی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس ساخته است.
رقابت‌های تنیس مسترز هزار امتیازی مونته کارلو از امروز در موناکو آغاز می‌شود.
تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ عملکرد پر فراز و نشیبی داشت؛ یوزها موفق شدند دومین قهرمانی خود در این سال را با طعم تحقیر سرمربی اسبق این تیم جشن بگیرند اما متاسفانه حذف تلخی از جام ملت‌های آسیا داشتند.
وزارت ورزش و جوانان، کمیته‌ملی المپیک، پارالمپیک و سازمان بسیج ورزشکاران در بیانیه‌ای به حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.
چهارمین جلسه بررسی روند اخذ مدارک حرفه‌ای باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.
تیم ملی بسکتبال ۳نفره ایران با شکست سنگاپور به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های کاپ آسیا صعود کرد.
تیم ملی بسکتبال ۳نفره بانوان ایران در گام نخست رقابت‌های کاپ آسیا، ماکائو را از پیش رو برداشت.
۳ بازیکن خارجی پرسپولیس در این پنجره از مسابقات فیفادی به لیست تیم‌های ملی کشورشان حضور داشتند.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/1