رئیس دفتر سیاسی حماس با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
الحاق شناور شهید ابومهدی المهندس در دی‌ماه ۱۴۰۲ به نیروی دریایی سپاه این امکان را می‌دهد تا در ماموریت‌های اقیانوسی نیز حضور پیدا کند.
موشک هایپرسونیک فتاح که خرداد ماه سال گذشته برای اولین بار رونمایی شد، قادر است تا سامانه‌های پدافندی دشمنان را در کمترین زمان ممکن نابود کند.
سال گذشته با وقوع طوفان الأقصی در غزه، اتفاقی شگرف در تاریخ مقاومت مردم مظلوم فلسطین رخ داد و در زنده نگه داشتن مقاومت مردم مظلوم مقتدر غزه و نیز جهانی کردن تنفر از جنایات رژیم صهیونیستی، روشنگری ها و تلاش های شخص رئیس جمهور و دولت سیزدهم بر هیچ کس پوشیده نیست.
رئیسی در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر:
رئیس‌جمهور در جلسه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر هماهنگی دستگاه‌های ستاد خدمات سفر، نظارت مستمر بر ارکان سفر و اهتمام جدی برای کاهش سوانح جاده‌ای و ضرورت ارتقای مشارکت مردم در بخش‌های گردشگری، بهداشت و درمان و امنیت سفر تاکید کرد.
در پیامی به مناسبت حلول سال نوی شمسی؛
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام نوروزی با بیان اینکه "امیدوارم سال نو سال درخشش ملت ایران و سال گشایش برای مردم عزیزمان باشد" گفت: در سالی که گذشت، همّ و غمّ ما در خانۀ ملت این بود که در چارچوب کارویژۀ مجلس، طوری به مسائل روزمره یا مسائل بنیادی کشور بپردازیم
آیت الله رئیسی با تبریک سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضانگزارشی از اقدامات دولت در ۳۰ ماه گذشته و انجام ۴۵ سفر استانی ارائه کرد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان اردبیل، ایلام، خراسان جنوبی، زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، قزوین، قم، لرستان و مرکزی توسط این شورا مورد تایید قرار گرفت.
کنعانی:
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: رژیم صهیونیستی که در طول ۵ ماه اخیر حدود ۹ هزار زن و ۱۲۵۰۰ کودک فلسطینی را کشته است صلاحیت عضویت و باقی ماندن در هیچ یک از مجامع حقوق بشری و سازوکارهای بین‌المللی مرتبط با حقوق زنان و کودکان را ندارد.
کارشناس مسائل سیاسی:
کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که اصلی‌ترین وظیفه امروز مجلس نظارت است، گفت: نظارت باید سیستماتیک و نظام‌مند باشد.
ماده واحده‌ای که از سوی رییس‌جمهور ابلاغ شد؛
رییس جمهور ماده واحده «ارتقاء مرکز تعاملات بین‌المللی علم وفناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی» را ابلاغ کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در هفته منابع طبیعی و همزمان با روز درختکاری صبح امروز سه‌شنبه سه اصله نهال کاشتند.
ستاد انتخابات کشور آخرین نتایج شمارش آرای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در ۵۳ حوزه از ۲۰۰ حوزه انتخابیه اعلام کرد.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/2