آمار بالای چاقی و اضافه‌وزن نشانة سبک زندگی ناسالم در قم است که یکی از عوامل اصلی ابتلا و گسترش انواع سرطان به‌حساب می‌آید.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: سال تحصیلی جدید را با شعار «وفاق و همدلی برای ایران و برای مدرسه» آغاز می‌کنیم.
سهم سوابق تحصیلی در کنکور موضوعی سرنوشت‌ساز برای دانش‌آموزان است چرا که آینده آن‌ها را رقم می‌زند؛ این سهم در کنکور امسال ۵۰ درصد تعیین و مصوب شد تا در کنکور سال آینده، سهم ۶۰ درصدی به خود بگیرد اما در این بین به گفته دانش‌آموزان المپیادی این مصوبه لطمه بزرگی به سرنوشت آنان خواهد زد
یک فعال حوزه فضای مجازی گفت: مادامی که قاعده بهره برداری از فضای مجازی قانونمند نشود هر چه در این فضا غوطه ور شویم جز آسیب بهره ای نبرده ایم.
مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو از تامین و توزیع واکسن آنفلوانزا در سراسر کشور خبر داد.
سازمان غذا و دارو، اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی را که مجوز بهداشتی ندارند یا اقدام به جعل مستندات کرده‌اند، اعلام کرد.
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران خبر داد:
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از افزایش ۵ درصدی اهدای خون در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: بالاترین شاخص اهدای خون بانوان در ۵ ماهه نخست سال جاری هم اکنون متعلق به استان خراسان شمالی است که نزدیک به ۹ درصد اهدای خون بانوان را به ثبت رسانده است.
معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: یکی از راهبردهای دولت چهاردهم این است که مسئولان حق نفی مسئولان گذشته را ندارند. کارها را نقد می‌کنیم اما خدایی نکرده کاری با شخصیت افراد نداریم.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، روش‌های جذب کمک‌های مردمی در پویش ملی جشن عاطفه‌ها را اعلام کرد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت های معدنی از محل مسوولیت اجتماعی مجوز دارند و می‌توانند از این محل، آبادانی منطقه را به ارمغان بیاورند و از طرفی مردم منتفع و تعامل با شرکت‌ها بیشتر می‌شود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آغاز «جشن عاطفه‌ها» از روز شنبه (۱۷ شهریورماه) به مدت یک ماه خبر داد.
رئیس جمهور از موکب حضرت نجمه خاتون مشهدالرضا که پذیرای زنان و دختران زائر بود، بازدید کرد.
جانشین فرمانده کل بر ضرورت تامین امنیت، انضباط همه جانبه، تسهیل در تردد و حرمت داری زائران و سوگواری روزهای پایان ماه صفر در مشهد و استان خراسان رضوی تاکید کرد.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/3