رئیس انجمن هوش مصنوعی ایران در پیامی به رئیس جمهور منتخب 13 پیشنهاد برای پیشرفت کشور در حوزه هوش مصنوعی را بیان کرد.
دادستان تهران:
دادستان تهران از تعیین تکلیف ۲۲ هزار ردیف کالایی، طی ۲ سال اخیر در گمرک فرودگاه امام (ره) خبر داد و گفت: کالاهای جدید باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند تا شاهد رسوب این کالاها در گمرکات استان نباشیم.
درحالی اظهارات اکثر اعضای شورای شهر تهران در رسانه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان بازتاب پیدا نمی‌کند که موضع‌گیری دو تن از اعضای شورا پای ثابت این رسانه‌هاست.
ابتلا به بیماری تب دانگ یا دِنگی در ماه‌های اخیر در ایران افزایش یافته و هم اکنون ۴۰ شهر درگیر پشه آئدس هستند. طبق آخرین آمار ۱۵۰ مورد ابتلا به این بیماری در کشور شناسایی شده است که این افراد اغلب مسافران خارج از کشور مخصوصا کشورهای حوزه جنوب خلیج فارس بودند .
نرخ جدید جریمه‌ تخلفات رانندگی از ۲۳ تیرماه در سراسر کشور اعمال شده است که بر اساس آن بیشترین مبلغ جریمه به رانندگی در حالت مستی و غیرارادی با رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اختصاص دارد.
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اهمیت جوان‌گرایی و تخصص‌گرایی در دولت چهاردهم، گفت: انتخاب وزرا از افراد جوان رویکرد بسیار خوبی است اما باید از مشورت صاحبنظران و پیشکسوتان نیز بهره‌مند شد.
محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در سفر به خوزستان از مهندسان فداکار نیروگاه رامین اهواز که اقدام جهادی آنها طی روزهای اخیر مانع از قطع گسترده شبکه برق شد، تجلیل کرد.
مسوول کارگروه بورس دانش گفت: پیش‌بینی ‌شده است در سال ۱۴۰۳، یک هزار و ۱۱۹ ظرفیت بورس دانش در سراسر کشور داشته باشیم.
مدیرکل زیست محیطی و مهندسی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: با بررسی‌های صورت گرفته موفق شدیم ۵٠ درصد گرد و غبار داخلی و خارجی شناسنامه‌دار شوند.
جامعه پزشکی و تمامی اعضای سازمان نظام پزشکی کشور آمادگی خود را برای کمک و همکاری همه‌جانبه با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب چه در عرصه بهداشت و درمان و چه در سایر عرصه‌های اجرایی کشور اعلام کردند.
به گفته دبیر ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات تاکنون حداقل ۳ شرکت بزرگ دانش‌بنیانی ورود موفق به بومی‌سازی مودم در راستای گسترش اینترنت نسل پنجم داشته‌اند.
با توجه به داده‌های جهانی و پیمایش‌های انجام شده، سطح نشاط اجتماعی در ایران پایین تر از حد متوسط است. به نظر می‌رسد احیای سنت‌ها، ایجاد امید اجتماعی، خوش‌بینی و بهبود سرمایه اجتماعی و وضعیت اقتصادی جامعه در ارتقای میزان شادی و نشاط موثر باشند.
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از رونمایی سبد غذایی مطلوب ایرانیان که به همت معاونت بهداشت وزارت بهداشت تدوین و طراحی شده است، خبر داد.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/3