برای خدمت به زائران اربعین حسینی؛
قرارگاه مردمی اربعین در قم به‌منظور خدمت به زائران اربعین حسینی خادم افتخاری جذب می‌کند.
معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبود وضعیت معیشت نویسندگان را در گرو بهبود وضعیت نشر اعلام کرد و افزود: باید تلاش کنیم با توسعه فروش و بازار پایدار، فروش کتاب‌ها را افزایش دهیم. اگر این اتفاق بیفتد مساله شمارگان بهتر خواهدشد و درآمد ناشر و نویسنده افزایش پیدا می‌کند.
مراسم بزرگداشت اربعین شهید رئیسی و شهدای خدمت در حرم نورانی حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
با پایان عملیات حج تمتع، کاروان‌های مدینه دوم از فردا ۳۱ خرداد راهی مدینه شده و کاروان‌های مدینه اول از جمعه اول تیر به کشور بازمی‌گردند.
معاون سازمان حج و زیارت:
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: عملیات رمی جمرات در حال برگزاری است و به رغم دمای هوای حدود ۵۰ درجه هیچ مشکلی وجود ندارد و حال حجاج ایرانی خوب است.
ایرانیان در روز عرفه در حالی که پرچم فلسطین در دست داشتند، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از مشرکین برائت کردند.
در چهارمین روز تبلیغات نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز ۲۳ خرداد تعدادی از نامزدها در شبکه‌های صداوسیما برنامه تلویزیونی دارند.
با پایان پرواز کاروان‌های مدینه دوم به جده، همه زائران ایرانی به سرزمین وحی اعزام شده و از امروز در مکه حضور خواهند داشت.
مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه خبر داد:
مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه از بارگذاری دوره مهارتی آموزشی شهید جمهور در سامانه مهارت‌خانه طلاب خبر داد.
جامعه قرآنی کشور برای شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت محفل قرآنی و بزرگداشت برگزار می‌کنند.
در حالی که هر ساله زائران ایرانی حدود ۷ ساعت مسیر مدینه تا مکه را با اتوبوس طی می‌کردند، امسال همه با قطار سریع‌السیر ۲ ساعته به مکه می‌رسند.
مدیرگروه علمی کلام و علوم عقلی مرکز نور:
مدیرگروه علمی کلام و علوم عقلی مرکز نور گفت: دانشنامه فرق و مذاهب با ۱۸۲ عنوان کتاب در ۲۳۳ جلد روز سه‌شنبه رونمایی خواهد شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری:
عضو خبرگان رهبری با بیان این که حذف معاونت فرهنگی در وزارت ورزش بسیار غلط است، گفت: اگر معاونت فرهنگی را حذف کنند این ورزشکاران در میدان ورزش آزاد و رها هستند و اگر به گناهی مرتکب شدند این مسئولان هستند که باید جوابگو باشند.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/2