همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛
حضور نمایندگان رژیم صهیونیستی در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در پاریس، خشم جامعه جهانی را به همراه دارد و در تازه‌ترین واکنش، سرود جعلی این رژیم زیر فریادهای اعتراضی در ورزشگاه پی‌اس‌جی، محو شد.
گزارش پیشرفت و رشد در دولت سیزدهم؛
وزیر ورزش و جوانان گفت: حوزه ورزش قهرمانی شاخصی است که سطح ورزشی کشورها را مشخص می‌کند و ما در یک دوره سه ساله موفق شدیم که توسط ورزشکاران این سرزمین ۲۲۹۰ مدال بدست آوریم.
همراه با المپیک پاریس؛
پاریس میراث تاریخی خود را با برگزاری برخی از مسابقات در ۱۰ مکان نمادین همچون برگزاری والیبال در زیر برج ایفل تا پرش‌های نمایشی در ورسای به نمایش خواهد گذاشت.
این احتمال وجود دارد ۲ کشتی‌گیر سنگین وزن جهان در مرحله نیمه‌نهایی المپیک دوباره مقابل هم قرار بگیرند.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت بر استانداردسازی ورزشگاه‌ها برای فصل پیش‌رو لیگ برتر تاکید کرد و گفت: لیگ وقتی برگزار می‌شود که ورزشگاه‌ها تجهیز شده باشند.
جسد دارنده نشان طلای کشتی فرنگی جهان در سال ۲۰۱۹، در منزلش در شمال گرجستان کشف شد.
تکواندو ایران در حالی با چهار نماینده در مهمترین رویداد ورزشی جهان شرکت می کند که با وجود داشتن کاری سخت، به کسب موفقیت امیدوار است.
قرعه‌کشی مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا آغاز شد.
جدیدترین رنکینگ جهانی کشتی فرنگی اعلام شد که امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم صدرنشین است.
با ابلاغ رئیس انجمن رزم‌آوران کشور؛
با ابلاغ رئیس انجمن رزم‌آوران کشور محمد بیگلری مربی سرشناس قمی مسئول کمیته پیشکسوتان رزم‌آوران کشور شد.
بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (جام خلیج فارس) در شرایطی به هفته‌های پایانی رسیده که رقابت جذابی بین سرخابی‌های پایتخت برای قهرمانی شکل گرفته است.
دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه خبر داد:
دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه از برگزاری اولین جلسه هم‌اندیشی و تدوین اساسنامه جبهه فرهنگی ورزش کشور با محوریت حوزه علمیه خبر داد.
دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه:
دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه گفت: امروز زمزمه هایی از ورزش های مختلط به گوش می رسد که اگر توجه به فرهنگ و ارزشهای دینی در عرصه ورزش به عنوان رُکن رکین و کلیدی ترین رکن ورزشی مورد توجه قرار نگیرد وضعیتی به وجود می آید که بازگشت به قبل آرزو می شود.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/1