حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران گفت: رئیس‌جمهور، دومین شخصیت کشور است و باید همه از او توقع به‌جا و ممکن داشته باشند و آحاد ملت به وی کمک کنند.
در استمرار حمایت‌های مردمی از جبهه مقاومت و غزۀ مظلوم و نمایش انزجار از جنایات صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار، جمعه 5 مرداد 1403، در استان‌های اردبیل، خراسان شمالی و گلستان راهـپیـمایـی برگزار خواهد شد.
در واکنش به گزارش کذب علیه ایران؛
سخنگوی وزارت امورخارجه عنوان داشت: جاوید رحمان با اتکا به عنوان بین المللی و در ادامه خدمات خود به گروهک تروریستی منافقین در آخرین روزهای دوره کاری اش، منویات این گروهک تروریستی را دنبال کرده و بدیهی است ادعاهای وی فاقد هرگونه وجاهت قانونی بوده و کاملا مردود است.
رئیس جمهور منتخب در جلسه شورا عالی استان‌ها مطرح کرد: قطعاً ما با وحدت می‌توانیم موفق شویم؛ من به تنهایی هیچ کاری نمی‌توانم کنم.
رئیس‌جمهور منتخب گفت: اگر کسی در یک اداره‌ای و یا مدرسه‌ای و یا فرمانداری و شهرداری و بخشداری به اسم ما می‌خواهد خدمتی ارائه دهد، باید مراجعه‌کننده را راضی، راهی کند؛ یعنی رضایت مردم شاخص مدیریت ماست.
عملیات تیراندازی شناورها به سمت اهداف دریایی در رزمایش مرکب امداد، نجات و امنیت دریایی ۲۰۲۴ خزر انجام شد.
رئیس جمهور منتخب گفت: تمام تلاش بنده این است که با هماهنگی، همفکری و همدلی مسیر را طی کرده و مشکلات مردم را پاسخگو بوده و حل کنیم.
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان دوره‌ دوازدهم مجلس بیان کردند: مجلس صرفاً یک نهاد پرسشگر نیست بلکه یک نهاد پاسخگو هم است.
در دیدار صمیمانه رئیس جمهور منتخب ملت با خانواده شهید سلیمانی
رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه راه شهید سلیمانی، راه وحدت و همدلی بود، ایشان نه با کسی دعوا داشت و نه کسی را حذف می‌کرد، گفت: باید با تأسی به راه و مرام این شهید بزرگوار و وحدت، مشکلات کشور را حل کنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز در واکنش به مصوبه جدید کنست رژیم صهیونیستی در مخالفت با تشکیل کشور فلسطین گفت: رژیم آپارتاید اسرائیل نه‌ فقط تهدیدی برای ملت فلسطین، بلکه تهدیدی برای صلح و امنیت بین‌المللی است.
شورای استان کربلا اعلام کرد که حدود ۶ میلیون زائر کربلای معلی در مراسم عاشورا شرکت کردند.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از دیدار نمایندگان مجلس دوازدهم با رهبر انقلاب اسلامی خبر داد.
در حاشیه جلسه هیأت دولت؛
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طبق اعلام مرکز آمار ایران، رکورد کاهش نرخ بیکاری در فصل بهار شکسته شد و به ۷/۷ رسید.
ادامه

در شبکه های اجتماعی به ما بپیوندید

یادداشت
1/2